Wine Bureau — ключовий український імпортер алкоголю, безалкогольних напоїв, здорової їжі та аксесуарів.
Ми співпрацюємо з найкращими фермерами та виробниками України й світу.
У нас:
- Безпека — виробництво відповідає вимогам HACCP.
- Стандарти — жодних ГМО, консервантів, підсилювачів смаку чи інших хімічних домішок. Це також пояснює короткі терміни придатності.
- Авторська кухня — рецепти, розроблені шеф-кухарями goodwine.
Ми в пошуку людини, якій цікаво відповідати за різні процеси та знаходити способи їх оптимізації.
Робота включає:
- Аналіз продажів, залишків, рентабельності, знижок, списань, ефективності підрозділів і формування звітів за цими показниками;
- Відслідковування змін собівартості сировини;
- Створення та актуалізація технологічних і калькуляційних карт;
- Проведення щомісячних інвентаризацій;
- Прорахунок собівартості та ціноутворення;
- Заведення нових контрагентів і договорів у базу;
- Контроль первинної документації;
- Переоцінка товарів (у тому числі цін на полиці);
- Активна комунікація та співпраця з кухарями виробництва і закупівельником.
Що ми очікуємо від тебе:
- Аналітичний склад розуму, любов до цифр;
- Розуміння WMS-систем;
- Знання Excel та Word;
- Вміння працювати зі звітами (в т.ч. у PowerBI);
- Високу організованість, самостійність та уважність до деталей.
Обіцяємо:
- Офіційне працевлаштування та соціальні гарантії;
- Дохід: старт — 40 000 грн на випробувальний термін, після — 45 000 грн;
- Формат роботи: офіс/частково гібридний, графік 5/2 з 09:00 до 18:00;
- Компенсація навчання від компанії (100% на необхідне для роботи та безпеки, 50% на індивідуальне);
- Корпоративні знижки на продукти та проєкти;
- Робота з продуктом безкомпромісної якості;
- Ресурси для професійного розвитку;
- Команда фанатиків своєї справи.
Локація: м. Тараса Шевченка, вул. Межигірська, 82
Доєднуйся — команда вже чекає на тебе)