Атмосфера goodwine - одна з речей, яка робить його особливим.
Правильно представляти новинки, створювати викладки, що надихаються клієнтів на новий гастрономічний досвід, - це робота на перетині естетики та продажів.
В goodwine кожна полиця виняткова, а кожен продукт - має свою історію.
Пропонуємо простір для реалізації твоїх креативних ідей для вирішення задач бізнесу.
Основні обов’язки
- Реалізація та підтримка візуальних концепцій
- Виконання інструкцій головного візуального мерчендайзера щодо викладки товарів та обладнання
- Реалізація планів візуальної викладки для відділів та підрозділів компанії
- Тісна співпраця з адміністрацією, маркетингом та відділом закупівель для координації сезонних та промо викладок.
- Допомога у монтажі та демонтажі викладок
- Допомога в організації переміщення товару у співпраці з логістикою і складом
- Робота з 1С для замовлення та відстеження наявності товару
- Фото- та відеофіксація готових викладок
Буде великим плюсом, якщо у тебе є:
- Досвід роботи у візуальному мерчендайзингу або суміжній сфері (retail, декорування, сценографія).
- Розвинене відчуття композиції, кольору, простору.
- Знання базових принципів викладки та зонування товару / логіка та принцип компліментарності товарів.
Пропонуємо:
- Офіційний дохід (32тис.грн на випробувальний термін/після – премії) та соціальні гарантії;
- Графік: 5/2, 10:00-18:00 (відвідування трьох локацій goodwine)
- Свобода та можливість реалізувати свій потенціал;
- 16-річний досвід колег, яким вони готові ділитись.
Цікаво? Надсилай своє резюме - будемо знайомитись.